HammoFansite
Hallo bezoeker,

Leuk dat je ons forum bezoekt. Het is misschien makkelijker als je inlogd want dan kan je ook films, muziek en software downloaden! Veel plezier op het forum!
HammoFansite
Hallo bezoeker,

Leuk dat je ons forum bezoekt. Het is misschien makkelijker als je inlogd want dan kan je ook films, muziek en software downloaden! Veel plezier op het forum!
HammoFansite
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het leukste forum van hammohotel!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat is er met hammo???

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
mrbysco

mrbysco


Aantal berichten : 13
Credits : 29
Reputatie : 1
Registratiedatum : 22-12-09

Wat is er met hammo??? Empty
BerichtOnderwerp: Wat is er met hammo???   Wat is er met hammo??? Icon_minitimedo dec 24, 2009 1:49 pm

Gister kon ik het hotel gewoon in zonder problemen.
En nu staat er dit:

Oeps, er is een fout opgetreden.

LET OP!! Als je het hotel niet meer in kan moet je je vrienden verwijderen. Klik op deze tekst op je vrienden te verwijderen

Herlaad het hotel om weer in Hammo te kunnen. Als je het hele hotel niet meer in kan, moet je uitloggen om de site. Daarna moet je proberen opnieuw inteloggen. Als dat niet lukt werkt je account niet meer en moet je helaas een nieuwe account aanmaken. Natuurlijk krijg je hier wel iets voor terug.


Wat is dat nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pepsiman




Aantal berichten : 16
Credits : 22
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-12-09

Wat is er met hammo??? Empty
BerichtOnderwerp: Wat is er met hammo???   Wat is er met hammo??? Icon_minitimedo dec 24, 2009 3:28 pm

Je moet waarschijnlijk je vrienden verwijderen....

Als dat helaas niet lukt probeer op een ander account of maak een nieuw account aan, en probeer het dan!

Lukt dat ook niet? Neem dan contact op met de Staff. (Je kan natuurlijk ook naar mij komen via msn: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]).
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabine-ROCKS

Sabine-ROCKS


Aantal berichten : 12
Credits : 13
Reputatie : 1
Registratiedatum : 22-12-09
Leeftijd : 28

Wat is er met hammo??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is er met hammo???   Wat is er met hammo??? Icon_minitimeza dec 26, 2009 5:59 pm

Ik kom er ook niet in!
Thomas zei al dat hij problemen had met het hotel Sad
Hopelijk doet ie het gauw weer, ik verveel me Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
xXxMartheXxX




Aantal berichten : 1
Credits : 1
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-10-10

Wat is er met hammo??? Empty
BerichtOnderwerp: Waar hebben jullie het over?   Wat is er met hammo??? Icon_minitimema okt 25, 2010 6:29 pm

Waar kun je dan het hotel in? Ik dacht dat je alleen op het forum kunt. Of niet soms? Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat is er met hammo??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is er met hammo???   Wat is er met hammo??? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat is er met hammo???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hammo--world.tk waar op hammo nieuws gepost word. staat het er op!
» [ Voorstellen ]
» Hammo Tekst plaatjes!
» Hammo--World is in onderhoud
» Hoe ga je naar het hammo hotel ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HammoFansite :: Hammo :: Help-
Ga naar: